«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φθινόπωρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φθινόπωρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019
Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014
Μεγάλοι ζωγράφοι!
Το φθινόπωρο τελειώνει σιγά-σιγά και εμείς είμαστε έτοιμοι να το αποχαιρετήσουμε.Τι καλύτερο από ένα έργο τέχνης; Τι λέτε για ένα φθινοπωρινό φύλλο;Η ιδέα ενθουσίασε τα παιδιά!
Όμως όταν είδαμε τα χρώματά μας διαπιστώσαμε πως δεν είχαμε πορτοκαλί και καφέ..Τώρα πως θα φτιάξουμε φθινοπωρινά φύλλα χωρίς αυτά τα χρώματα; Κανένα πρόβλημα! θ' ανακατέψουμε με τον σωστό τρόπο αυτά που έχουμε και θα φτιάξουμε όσα δεν έχουμε!Αυτό είναι τέλειο!Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις μίξεις των χρωμάτων και την δημιουργία μπροστά στα μάτια τους νέων και φυσικά θυμήθηκαν την έννοια του μίγματος και την ταύτισαν μ΄αυτή τη διαδικασία!
Καβαλέτο,χρώματα,πινέλα,πολύ όρεξη και είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε!
Τα έργα τέχνης μας θα στολίσουν τον φάκελο του Φθινοπώρου που θα πάρουμε σε λίγες μέρες στο σπίτι μας!
Όμως όταν είδαμε τα χρώματά μας διαπιστώσαμε πως δεν είχαμε πορτοκαλί και καφέ..Τώρα πως θα φτιάξουμε φθινοπωρινά φύλλα χωρίς αυτά τα χρώματα; Κανένα πρόβλημα! θ' ανακατέψουμε με τον σωστό τρόπο αυτά που έχουμε και θα φτιάξουμε όσα δεν έχουμε!Αυτό είναι τέλειο!Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις μίξεις των χρωμάτων και την δημιουργία μπροστά στα μάτια τους νέων και φυσικά θυμήθηκαν την έννοια του μίγματος και την ταύτισαν μ΄αυτή τη διαδικασία!
Καβαλέτο,χρώματα,πινέλα,πολύ όρεξη και είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε!
Τα έργα τέχνης μας θα στολίσουν τον φάκελο του Φθινοπώρου που θα πάρουμε σε λίγες μέρες στο σπίτι μας!
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014
Αμπέλι-Σταφύλι
Στα πλαίσια της θεματικής αμπέλι-σταφύλι,τα παιδιά είχαν την
ευκαιρία να ‘πατήσουν’ σταφύλια(με τα χέρια φυσικά)και να καταλάβουν την
διαδικασία παραγωγής του μούστου.
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία των 2 τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας(κλασσικό και ολοήμερο).
Τα σταφύλια ήταν ευγενική προσφορά ενός γονέα και τον
ευχαριστούμε γι΄αυτό!
Τα παιδιά γνώρισαν τον Θεό του κρασιού,είδαν πίνακες
ζωγραφικής με θέμα τον θεό Διόνυσο και
τέλος τον ζωγράφισαν.
Ετικέτες
αμπέλι,
ανθρωπογενές περιβάλλον,
γλώσσα,
σταφύλι,
φθινόπωρο,
φυσικές επιστήμες,
φυσικό περιβάλλον
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


