Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινές δράσεις με τους γονείς στο Νηπιαγωγείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινές δράσεις με τους γονείς στο Νηπιαγωγείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Το νηπιαγωγείο μας έγινε σαν καινούριο!!!


Η χρονιά άρχισε δυναμικά, με πρωτοβουλίες, συλλογικότητες και ανακαινίσεις!




Γονείς και εκπαιδευτικοί
έβαλαν ένα χεράκι
(και δύο, και τρία, και τέσσερα,
και την Παρασκευή, και το Σάββατο
και την Κυριακή, και άλλες μέρες ...)


και

 
    οι τοίχοι στις τάξεις μας στοκαρίστηκαν,
    καθαρίστηκαν, βάφτηκαν,
    τα έπιπλα στερεώθηκαν και
    επισκευάστηκαν,
    η αυλή καθάρισε από σίδερα, ξύλα,
    πλακάκια.



Οι τάξεις τακτοποιήθηκαν και ομόρφυναν,
για να δεχτούν
τους εξαιρετικούς μαθητές και
τις εξαιρετικές μαθήτριες
της γειτονιάς μας.


Καινούρια ταμπλό μπήκαν στους τοίχους με ταμπελάκια, λέξεις, εικόνες, χάρτες, νούμερα, λίστες, έργα τέχνης ...
με όλα τα απαραίτητα.
Οι καινούριες κουρτίνες μας ράβονται από σούπερ γιαγιά που ξέρει από τέτοια!!!


Την επόμενη φορά θα αναρτήσουμε φωτογραφίες από τα όμορφα αποτελέσματα.


Μακάρι όλα τα σχολεία
να είχαν τέτοιους γονείς,
με διάθεση για συνεργασία,
θέληση για προσφορά
και κινητοποίηση
για επίλυση προβλημάτων.

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

"Μικροί και μεγάλοι εν δράσει"

Χτες Σάββατο 6/12/2014 πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο καλλιτεχνικό εργαστήρι μας,Γονείς,παιδιά και νηπιαγωγοί δημιουργήσαμε όλοι μαζί χριστουγεννιάτικα  στολίδια,ημερολόγια για το 2015 ,ευχετήριες κάρτες, στεφάνια, κηροπήγια και πολλά άλλα!
Περάσαμε πολύ όμορφα και η δημιουργικότητα των μαμάδων και των μπαμπάδων που συμμετείχαν  έδωσε πραγματικά έργα τέχνης!
Πως εξελίχτηκαν τα πράγματα:
Την Παρασκευή οι νηπιαγωγοί μαζί με τα παιδιά προετοιμάσαμε στολίδια από χαρτί, παλιά CD ,πηλό, χάρτινα φύλλα για τα στεφάνια μας κτλ για να γίνει ευκολότερη η δουλειά  μας το Σάββατο.Εδώ τα παιδιά ζωγραφίζουν ροδέλες από σόφτεξ.Οι νηπιαγωγοί κόψαμε το σόφτεξ σε ροδέλες και κάθε παιδί μέτρησε και πήρε 5 ροδέλες.Στη συνέχεια τις ζωγράφισε με το χρώμα της επιλογής του.

Κατασκευή χιονονιφάδας από ρολό σόφτεξ
Τα παιδιά ζωγραφίζουν ροδέλες από σόφτεξ.
Όταν στέγνωσαν τις ενώσαμε με συρραπτικό και έτοιμη η χιονονιφάδα              

Να,μια χιονονιφάδα,έτοιμη να στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!

Στολίδια με cd και όχι μόνο :







 Κατασκευή ημερολογίου για το 2015

Τα ημερολόγια μας είναι αφιερωμένα στα ζώα υπό εξαφάνιση,λόγω και των καινοτόμων προγραμμάτων μας μ΄αυτό το θέμα. Φυσικά όσα παιδιά ήθελαν έφτιαξαν και ημερολόγια με ελατάκια.                  







            








                                   












Το αρκουδάκι είναι από καφέ κάνσον,το πάντα από χάρτινο πιάτο(έχουμε κρατήσει μόνο τον εσωτερικό επίπεδο κύκλο του πιάτου) και ο τάρανδος από τσόχα.Επίσης από τσόχα είναι και το έλατο.

Κατασκευή κηροπήγιου με γυάλινο ή πλαστικό μπουκάλι ή χάρτινο πιάτο.

Φέραμε μικρό γυάλινα βαζάκια από μαρμελάδα,κτλ ή κομμένα διαφανή πλαστικά μπουκάλια από αναψυκτικό κτλ. Τα στολίσαμε εξωτερικά με την τεχνική της χαρτοπετσέτας ήτα βάψαμε με τέμπερες,γκλίτερ και χρυσόσκονες.Στο εσωτερικό βάλαμε χοντρό αλάτι βαμμένο με μαρκαδόρο σ΄όποιο χρώμα προτιμούσε το κάθε παιδί.Πάνω στο στρώμα από αλάτι τοποθετούμε ένα κεράκι και το κηροπήγιο μας είναι έτοιμο.Τα κηροπήγια αυτά είναι πολύ εντυπωσιακά,αν και φτιαγμένα με απλά,φτηνά και κυρίως ανακυκλώσιμα υλικά! Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το αλάτι που έπαιρνε το χρώμα του μαρκαδόρου!





Κατασκευή ευχετήριας κάρτας

 Τις φτιάξαμε με  χαρτόνια διαφόρων τύπων,κουμπιά,ποπ κορν, γκλίτερ ,τσόχα,κτλ αλλά  κυρίως με τη βοήθεια της δημιουργικής φαντασίας  παιδιών και γονέων!



Να και τα χριστουγεννιάτικα στεφάνια μας :






                                                          Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συμμετείχαν και ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά  με υγεία! Και του χρόνου!