Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χριστούγεννα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χριστούγεννα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Χριστούγεννα

Γιορτή αγάπης και προσφοράς τα Χριστούγεννα, έννοιες  που επεξεργάστηκαν στην τάξη μας και έγιναν κατανοητές μέσα από την ανάγνωση όμορφων χριστουγεννιάτικων ιστοριών και παρακολούθηση ανάλογων βίντεο.



(Βίντεο από το ιστολόγιο της Σχολικής Συμβούλου της 64ης σχολικής περιφέρειας προσχολικής αγωγής.)




Έννοιες που επεξεργάστηκαν επίσης μέσα από την έμπρακτη προσφορά των ίδιων των παιδιών προς τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Κάρτες και στολίδια, όλα με κέφι και πολύ  αγάπη φτιαγμένα, κατασκεύαστηκαν για να τα δωρίσουν στους αγαπημένους τους που όλο το χρόνο  νοιάζονται και φροντίζουν για αυτά. 


















Όλα τακτοποιημένα σε έναν ωραίο φάκελο διακοσμημένο από τα παιδιά με την τεχνική του στένσιλ.






Σημαντική η προσφορά στους άλλους αλλά πρέπει να  σκεφτούμε και τους εαυτούς μας . Τα γράμματα στον Αϊ Βασίλη για τα δώρα που περιμένουμε απαραίτητα. Οι επιθυμίες και οι προσδοκίες πολλές! 










Σειρά είχε η διακόσμηση της τάξης. Ένα στεφάνι με γκι μπήκε στην πόρτα, αστεράκια κρεμάστηκαν "στον ουρανό" ενώ ο Ρούντολφ με τους φίλους του μας κρατούνε συντροφιά.










Η ιστορία του Ρούντολφ, που την παίξαμε και κουκλοθέατρο, ήταν μια πολύ καλή αφόρμιση για να μιλήσουμε για την διαφορετικότητα του καθενός, την ατομική προσφορά στην ομάδα, την αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων και την επίλυση αυτών.Η αγάπη των παιδιών στον Ρούντολφ έκανε αυτή την προσέγγιση ιδιαίτερα αποτελεσματική, ενώ το κουκλοθέατρο από τα ίδια τα παιδιά  πρόσφερε ένα ευχάριστο μέσο έκφρασης .





Επίσης η χριστουγεννιάτικη ιστορία " Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι " ανέδειξε την δυνατότητα του καθενός μας να θέτει στόχους , την προσήλωση σε αυτούς και την αποφυγή περισπασμών προκειμένου να  τους πετύχουμε. 







 Βάλαμε λοιπόν και εμείς τους δικούς μας  στόχους  και καθημερινά δουλεύουμε για την επίτευξή τους.                               
                       Μερικοί από τους στόχους μας.




Φυσικά δεν έλειψε η προετοιμασία για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή. Οι προσκλήσεις δόθηκαν, η αφίσα ενημέρωσης προς όλους  αναρτήθηκε  (δραστηριότητα των φοιτητριών που κάνουν πρακτική στο σχολείο μας) και οι πρόβες συνεχίζονται. 

                               Οι προσκλήσεις μας


                                   Η αφίσα μας


  Και τώρα περιμένουμε με ανυπομονησία την Τετάρτη στις 23/12/2015, την ημέρα της γιορτής μας για να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα όλοι μαζί!

                             ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Πρόγραμμα UNICEF 2 "Το Δέντρο των Ευχών"

Πρόγραμμα UNICEF, "Για κάθε παιδί ίσες ευκαιρίες για ζωή.Οχι στη βία και τον ρατσισμό.Ναι στη φιλία και στο σεβασμό."

Είμαστε ήδη στον μήνα των Χριστουγέννων και φυσικά το ενδιαφέρον μας στρέφεται γύρω απ΄τα Χριστούγεννα και τη Πρωτοχρονιά,γιορτές που τα παιδιά περιμένουν πάντα με ανυπομονησία. Στα πλαίσια της θεματικής δεν μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για τις ευχές που ανταλλάσουμε αυτές τις μέρες.Τι είναι όμως οι ευχές;Για να το καταλάβουμε είδαμε φωτογραφίες με χριστουγεννιάτικες ευχές,θυμηθήκαμε τις ευχές που δίνουμε στη γιορτή και τα γενέθλια των παιδιών και τελικά καταλάβαμε πως ευχή είναι κάθετι καλό που θέλουμε να συμβεί σε κάποιον άλλον.

 








Τότε σκεφτήκαμε όσα είχαμε μάθει για τα παιδιά που δεν είναι τόσο τυχερά όσο εμείς.Θυμηθήκαμε τα δικαιώματα των παιδιών που μας έχει μάθει η UNICEF και αποφασίσαμε αυτή τη χρονιά τη σκέψη και τις ευχές μας να τις αφιερώσουμε σ΄αυτά τα παιδιά σ΄όποια γωνιά του κόσμου κι αν βρίσκονται.Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το Δέντρο των Ευχών μας.Και αφού είμαστε σε περίοδο Χριστουγέννων αποφασίσαμε να κόψουμε αστέρια,να γράψουμε σε χαρτί τις ευχές μας και να τις κρεμάσουμε απ΄το αστέρι μας, για να πάνε ψηλά στον ουρανό και από εκεί σ΄όλο τον κόσμο.Ομως που να βάλουμε τα αστεράκια με τις ευχές μας για να ξέρουν όλοι τι ευχόμαστε;Τα παιδιά σκέφτηκαν να καρφιτσώσουμε να αστεράκια με τις ευχές στο δέντρο που έχουμε στην είσοδο της τάξης μας για να το βλέπουν κάθε μέρα όταν έρχονται το πρωί,αλλά να το βλέπει και ο Αι-Βασίλης που υπάρχει στον απέναντι τοίχο και όπως είπε ένα παιδί ακούει πάντα τις ευχές μας! Τα παιδιά ευχήθηκαν να έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου φαγητό, σχολείο, οικογένεια, σπίτι, αγάπη, υγεία, ειρήνη και χαρά!




Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

"Μικροί και μεγάλοι εν δράσει"

Χτες Σάββατο 6/12/2014 πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο καλλιτεχνικό εργαστήρι μας,Γονείς,παιδιά και νηπιαγωγοί δημιουργήσαμε όλοι μαζί χριστουγεννιάτικα  στολίδια,ημερολόγια για το 2015 ,ευχετήριες κάρτες, στεφάνια, κηροπήγια και πολλά άλλα!
Περάσαμε πολύ όμορφα και η δημιουργικότητα των μαμάδων και των μπαμπάδων που συμμετείχαν  έδωσε πραγματικά έργα τέχνης!
Πως εξελίχτηκαν τα πράγματα:
Την Παρασκευή οι νηπιαγωγοί μαζί με τα παιδιά προετοιμάσαμε στολίδια από χαρτί, παλιά CD ,πηλό, χάρτινα φύλλα για τα στεφάνια μας κτλ για να γίνει ευκολότερη η δουλειά  μας το Σάββατο.Εδώ τα παιδιά ζωγραφίζουν ροδέλες από σόφτεξ.Οι νηπιαγωγοί κόψαμε το σόφτεξ σε ροδέλες και κάθε παιδί μέτρησε και πήρε 5 ροδέλες.Στη συνέχεια τις ζωγράφισε με το χρώμα της επιλογής του.

Κατασκευή χιονονιφάδας από ρολό σόφτεξ
Τα παιδιά ζωγραφίζουν ροδέλες από σόφτεξ.
Όταν στέγνωσαν τις ενώσαμε με συρραπτικό και έτοιμη η χιονονιφάδα              

Να,μια χιονονιφάδα,έτοιμη να στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!

Στολίδια με cd και όχι μόνο :







 Κατασκευή ημερολογίου για το 2015

Τα ημερολόγια μας είναι αφιερωμένα στα ζώα υπό εξαφάνιση,λόγω και των καινοτόμων προγραμμάτων μας μ΄αυτό το θέμα. Φυσικά όσα παιδιά ήθελαν έφτιαξαν και ημερολόγια με ελατάκια.                  







            








                                   












Το αρκουδάκι είναι από καφέ κάνσον,το πάντα από χάρτινο πιάτο(έχουμε κρατήσει μόνο τον εσωτερικό επίπεδο κύκλο του πιάτου) και ο τάρανδος από τσόχα.Επίσης από τσόχα είναι και το έλατο.

Κατασκευή κηροπήγιου με γυάλινο ή πλαστικό μπουκάλι ή χάρτινο πιάτο.

Φέραμε μικρό γυάλινα βαζάκια από μαρμελάδα,κτλ ή κομμένα διαφανή πλαστικά μπουκάλια από αναψυκτικό κτλ. Τα στολίσαμε εξωτερικά με την τεχνική της χαρτοπετσέτας ήτα βάψαμε με τέμπερες,γκλίτερ και χρυσόσκονες.Στο εσωτερικό βάλαμε χοντρό αλάτι βαμμένο με μαρκαδόρο σ΄όποιο χρώμα προτιμούσε το κάθε παιδί.Πάνω στο στρώμα από αλάτι τοποθετούμε ένα κεράκι και το κηροπήγιο μας είναι έτοιμο.Τα κηροπήγια αυτά είναι πολύ εντυπωσιακά,αν και φτιαγμένα με απλά,φτηνά και κυρίως ανακυκλώσιμα υλικά! Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το αλάτι που έπαιρνε το χρώμα του μαρκαδόρου!





Κατασκευή ευχετήριας κάρτας

 Τις φτιάξαμε με  χαρτόνια διαφόρων τύπων,κουμπιά,ποπ κορν, γκλίτερ ,τσόχα,κτλ αλλά  κυρίως με τη βοήθεια της δημιουργικής φαντασίας  παιδιών και γονέων!



Να και τα χριστουγεννιάτικα στεφάνια μας :






                                                          Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συμμετείχαν και ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά  με υγεία! Και του χρόνου!