Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δραματοποίηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δραματοποίηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Το γάντι,παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι-η δική μας επεξεργασία στην τάξη

Σήμερα αφηγήθηκα στα παιδιά το Γάντι με την βοήθεια των εικόνων που είχα βρει στο internet













Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με το παραμύθι!
Στην συνέχεια φτιάξαμε ένα μεγάλο  γάντι από τσόχα για την τάξη μας.Γύρω-γύρω κολλήσαμε βαμβάκι για την γούνα  το οποίο  χρωματίσαμε με την τεχνική του πουαντιγισμού.Αφού το διακοσμήσαμε κόψαμε,ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα ζωάκια του παραμυθιού πάνω στο γάντι μας.




Μετά κάθε παιδί σε χαρτί Α4 ζωγράφισε ατομικά το δικό του γάντι και τα ζώα που μπήκαν μέσα.


Στο τέλος τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
Προσπαθούσαν να χωρέσουν κάτω από ένα μεγάλο κομμάτι υφάσματος,που έπαιζε τον ρόλο του γαντιού,7 παιδιά-όσα και τα ζώα του παραμυθιού-χωρίς να φαίνονται και χωρίς να σπρώχνει το ένα το άλλο!



Όταν και τα 7 παιδιά είχαν μπει μέσα στο γάντι και κουνούσαν το ύφασμα στην προσπάθεια τους να βολευτούν,τα άλλα φώναζαν δυνατά,παριστάνοντας τον ιδιοκτήτη του γαντιού.
Αυτό ήταν το έναυσμα για να βγουν απ΄το γάντι τρέχοντας και να σκορπίσουν στον χώρο,φοβισμένα!



Σήμερα ήταν μια βροχερή,αλλά άκρως διασκεδαστική μέρα για το Νηπιαγωγείο μας!

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ζώα Υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα 2 :Ο Λύκος

Στα πλαίσια της θεματικής διαβάσαμε 2 παραμύθια
α)τα τρία γουρουνάκια
β)τα τρία μικρά λυκάκια,του Ευγένιου Τριβιζά
Επεξεργαστήκαμε τα παραμύθια,βρήκαμε ομοιότητες(3 καλά ζωάκια-1 κακό σε κάθε παραμύθι)
και διαφορές (στο 1ο κακός λύκος ενώ στο 2ο κακό γουρούνι).
Τα παιδιά θέλησαν να ΄παίξουμε¨ το παραμύθι και έτσι αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για την δραματοποίηση.Αρχικά έπρεπε να ζωγραφίσουμε μάσκες για να γίνουμε τα λυκάκια και το κακό
γουρούνι
Όταν ζωγράφισαν τις μάσκες,τις έκοψα και έβαλα λάστιχο στο πίσω μέρος τους.Τώρα είμαστε έτοιμοι να γίνουμε ηθοποιοί,κάτι που ενθουσίασε τα παιδιά,αφού όλα θέλανε να παίξουν!
Εδώ τα 3 μικρά λυκάκια  είναι στο σπιτάκι τους(το φτιάξαμε με 3 στεφάνια στο πάτωμα),ενώ ο Ρούνι-Ρούνι,το ύπουλο κακό γουρούνι χτυπάει το κουδούνι για να μπει κι αυτός μέσα..
Στο τέλος τα λυκάκια και ο Ρούνι-Ρούνι γίνονται φίλοι και χορεύουν όλοι μαζί,αλλά δυστυχώς έκλεισε το κινητό μου από μπαταρία και δεν έχω την καλύτερη στιγμή του έργου!
Μέ την βοήθεια του πολύ όμορφου παραμυθιού του Τριβιζά και την δραματοποίηση της,πετύχαμε τα παιδιά να συμπαθήσουν τα λυκάκια και να ανατρέψουμε ως ένα βαθμό το στερεότυπο του κακού .λύκου.