Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα θέατρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα θέατρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Οδυσσεβάχ



Την Τετάρτη 9/11 είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε την πολύ προσεγμένη θεατρική παράσταση του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας «Οδυσσεβάχ». Ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος μας στην πρώτη μας εξόρμηση για φέτος, αλλά αυτό δεν μας πτόησε.
Με την πολύτιμη  βοήθεια γονιών και γιαγιάδων-τους οποίους ευχαριστούμε πολύ-όλα πήγαν καλά και τα παιδιά ευχαριστήθηκαν τόσο την παράσταση που σήμερα δήλωσαν πως θέλουν να πάμε να δούμε ξανά το έργο!!


 Στο πούλμαν και στη Πλ. Γεωργίου με το γνωστό σύστημα του τρένου μας 

Πριν τη παράσταση παρακολουθούμε με προσοχή όσα μας λένε γι αυτήν


Λίγες φωτογραφίες απ΄την παράσταση




Όταν επιστρέψαμε στη τάξη μας τα παιδιά ήταν  ενθουσιασμένα και μιλούσαν συνέχεια για την παράσταση ,αλλά και για την βόλτα με το πούλμαν. Στο τέλος κάθε παιδί ζωγράφισε αυτό που του άρεσε περισσότερο και με έκπληξη είδα πως τα  παιδιά ζωγράφισαν ή τον Οδυσσέα και  τους συντρόφους του στο καράβι ή την συνάντηση του με τον Τηλέμαχο κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη.
























Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Επίσκεψη στο Πάρκο Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων





Επιτέλους έφτασε η μέρα για την εκδρομή που περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία!
Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και έτσι με έναν λαμπρό ήλιο ξεκινήσαμε για το Πάρκο Εκπαιδευτικών Δράσεων του Δήμου Πάτρας ,όπου διεξάγεται η εβδομάδα Αντιρατσιστικής Δράσης και το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με 2 αφίσες 



Τα παιδιά του Κόσμου από το Ολοήμερο Τμήμα μας



Το Δέντρο της Ζωής από το Κλασικό Τμήμα μας (σχετική ανάρτηση http://34nipatras.blogspot.gr/2016/03/blog-post_7.html )




 Ξεκινήσαμε με το γνωστό μας πια "σύστημα του τρένου" το οποίο μας πάει με ασφάλεια και χαρά στο πούλμαν που θα μας μεταφέρει στις εγκαταστάσεις της πρώην Πλαζ για να δούμε τις αφίσες μας σε δημόσιο χώρο και θέα(όπως τα έργα των μεγάλων ζωγράφων που είχαμε δει στο Μουσείο Βορρέ)



Φτάσαμε στον χώρο του Εκπαιδευτικού Πάρκου και ξανά με το "σύστημα του Τρένου" πηγαίνουμε στην αίθουσα εκδηλώσεων







Καθίσαμε στα μαξιλαράκια που είχαν ετοιμάσει για μας οι υπεύθυνοι του Δήμου και ακούσαμε με προσοχή τους κανόνες της εκδήλωσης





Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε θεατρικά, τραγούδια και σκετς που είχαν ετοιμάσει παιδιά από Δημοτικά Σχολεία της πόλης μας






Ακούσαμε μαγεμένοι το quartetto του Δημοτικού Ωδείου της Πάτρας




Στο τέλος της σημερινής εκδήλωσης τα παιδιά μίλησαν για τα έργα τους-τα οποία βρίσκονται στην αίθουσα ανάμεσα σε έργα  φωτογράφων- στα ΜΜΕ που βρίσκονταν στον χώρο!




Τόσο η συμπεριφορά των παιδιών που ήταν άψογη σε όλες τις φάσεις της εκδήλωσης ,όσο και τα έργα τους κέρδισαν τις εντυπώσεις και τα παιδιά δέχτηκαν πολλά συγχαρητήρια απ ΄ τους υπεύθυνους του χώρου και φυσικά από εμάς!



Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ζώα Υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα 2 :Ο Λύκος

Στα πλαίσια της θεματικής διαβάσαμε 2 παραμύθια
α)τα τρία γουρουνάκια
β)τα τρία μικρά λυκάκια,του Ευγένιου Τριβιζά
Επεξεργαστήκαμε τα παραμύθια,βρήκαμε ομοιότητες(3 καλά ζωάκια-1 κακό σε κάθε παραμύθι)
και διαφορές (στο 1ο κακός λύκος ενώ στο 2ο κακό γουρούνι).
Τα παιδιά θέλησαν να ΄παίξουμε¨ το παραμύθι και έτσι αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για την δραματοποίηση.Αρχικά έπρεπε να ζωγραφίσουμε μάσκες για να γίνουμε τα λυκάκια και το κακό
γουρούνι
Όταν ζωγράφισαν τις μάσκες,τις έκοψα και έβαλα λάστιχο στο πίσω μέρος τους.Τώρα είμαστε έτοιμοι να γίνουμε ηθοποιοί,κάτι που ενθουσίασε τα παιδιά,αφού όλα θέλανε να παίξουν!
Εδώ τα 3 μικρά λυκάκια  είναι στο σπιτάκι τους(το φτιάξαμε με 3 στεφάνια στο πάτωμα),ενώ ο Ρούνι-Ρούνι,το ύπουλο κακό γουρούνι χτυπάει το κουδούνι για να μπει κι αυτός μέσα..
Στο τέλος τα λυκάκια και ο Ρούνι-Ρούνι γίνονται φίλοι και χορεύουν όλοι μαζί,αλλά δυστυχώς έκλεισε το κινητό μου από μπαταρία και δεν έχω την καλύτερη στιγμή του έργου!
Μέ την βοήθεια του πολύ όμορφου παραμυθιού του Τριβιζά και την δραματοποίηση της,πετύχαμε τα παιδιά να συμπαθήσουν τα λυκάκια και να ανατρέψουμε ως ένα βαθμό το στερεότυπο του κακού .λύκου.

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Η βασίλισσα του χιονιού

Φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.Την ευκαιρία μας την έδωσε το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας με την όπερα για παιδιά "Η βασίλισσα του χιονιού'.
Διαβάσαμε το παραμύθι,μιλήσαμε για τον συγγραφέα του τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και για την μακρινή χώρα του.Εντοπίσαμε τα ζώα που αναφέρονται στο παραμύθι και κάναμε μια αναφορά στο που ζει το καθένα(αυτό θα μας χρειαστεί στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα σχετικά με τα ζώα υπό εξαφάνιση που έχουμε αναλάβει για φέτος) Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το Δημοτικό Θέατρο της Πάτρας.Το είδαμε σε φωτογραφίες,είπαμε πότε χτίστηκε,κτλ
Συζητήσαμε για την όπερα και είδαμε αποσπάσματα από όπερες παιδικές και άλλες.Φυσικά είπαμε για τους κανόνες που πρέπει ν ακολουθήσουμε  στο δρόμο από και προς το λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στο Δημοτικό θέατρο,μέσα στο λεωφορείο και στο Θέατρο.
Και κάπως έτσι πέρασε ο καιρός και   έφτασε η ώρα για την εκδρομή μας! μας το είπε άλλωστε και το ημερολόγιο του μήνα,στο οποίο τόσες μέρες μετράγαμε αντίστροφα!
Η παράσταση ήταν καταπληκτική και μας μάγεψε τόσο που ούτε κουνηθήκαμε από την θέση μας




 Τα παιδιά μας συμπεριφέρθηκαν τέλεια στην πρώτη μας για φέτος εξόρμηση,οπότε τι λέτε,δεν αξίζουν ένα βραβείο γι΄αυτό;
Να τα εδώ όλο καμάρι με το βραβείο καλής συμπεριφοράς ανά χείρας!
Ευχαριστούμε πολύ τον μπαμπά που ανέλαβε να μας μεταφέρει με το λεωφορείο του αντί ενός συμβολικού τιμήματος και τις μαμάδες που  συνόδευσαν την εκδρομή μας και μας βοήθησαν πρόθυμα σ΄ότι χρειαστήκαμε κατά την διάρκεια αυτής της επίσκεψης μας στο Θέατρο!
και μερικές φωτογραφίες απ΄την παράσταση