Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μουσική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μουσική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Επίσκεψη στο Πάρκο Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων





Επιτέλους έφτασε η μέρα για την εκδρομή που περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία!
Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και έτσι με έναν λαμπρό ήλιο ξεκινήσαμε για το Πάρκο Εκπαιδευτικών Δράσεων του Δήμου Πάτρας ,όπου διεξάγεται η εβδομάδα Αντιρατσιστικής Δράσης και το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με 2 αφίσες 



Τα παιδιά του Κόσμου από το Ολοήμερο Τμήμα μας



Το Δέντρο της Ζωής από το Κλασικό Τμήμα μας (σχετική ανάρτηση http://34nipatras.blogspot.gr/2016/03/blog-post_7.html )




 Ξεκινήσαμε με το γνωστό μας πια "σύστημα του τρένου" το οποίο μας πάει με ασφάλεια και χαρά στο πούλμαν που θα μας μεταφέρει στις εγκαταστάσεις της πρώην Πλαζ για να δούμε τις αφίσες μας σε δημόσιο χώρο και θέα(όπως τα έργα των μεγάλων ζωγράφων που είχαμε δει στο Μουσείο Βορρέ)



Φτάσαμε στον χώρο του Εκπαιδευτικού Πάρκου και ξανά με το "σύστημα του Τρένου" πηγαίνουμε στην αίθουσα εκδηλώσεων







Καθίσαμε στα μαξιλαράκια που είχαν ετοιμάσει για μας οι υπεύθυνοι του Δήμου και ακούσαμε με προσοχή τους κανόνες της εκδήλωσης





Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε θεατρικά, τραγούδια και σκετς που είχαν ετοιμάσει παιδιά από Δημοτικά Σχολεία της πόλης μας






Ακούσαμε μαγεμένοι το quartetto του Δημοτικού Ωδείου της Πάτρας




Στο τέλος της σημερινής εκδήλωσης τα παιδιά μίλησαν για τα έργα τους-τα οποία βρίσκονται στην αίθουσα ανάμεσα σε έργα  φωτογράφων- στα ΜΜΕ που βρίσκονταν στον χώρο!




Τόσο η συμπεριφορά των παιδιών που ήταν άψογη σε όλες τις φάσεις της εκδήλωσης ,όσο και τα έργα τους κέρδισαν τις εντυπώσεις και τα παιδιά δέχτηκαν πολλά συγχαρητήρια απ ΄ τους υπεύθυνους του χώρου και φυσικά από εμάς!



Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Ενας μικρός γλυκός Σεπτέμβρης

Ο γέρο χρόνος έχει 12 παιδιά-τους μήνες- όλα αγόρια.Πως το καταλαβαίνουμε αυτό;
Μα, μας το λέει αυτή η μικρή φωνούλα πριν από το ονομά τους.Η φωνούλα Ο μας λέει αν κάποιος είναι αγόρι όπως και η φωνούλα Η μας λέει αν είναι κορίτσι.
Εύκολο;Ναι,πολύ εύκολο και τα παιδιά το έπιασαν γρήγορα.
Και για όσους δεν πείστηκαν ακόμα,έρχονται ο Παντελής Θαλασσίνος με το τραγούδι του για τον Σεπτέμβρη-από τον δίσκο Καλαντάρι/ένα τραγούδι για κάθε μήνα- και η Ρ. Καρθαίου με το ποιήμα της-να το επιβεβαιώσουν!
https://www.youtube.com/watch?v=GDHokYyehsM

Τα παιδιά θέλησαν ν΄ακούσουν πολλές φορές το τραγούδι από το παραπάνω video


Αφού το ακούσαμε αρκετές φορές συζητήσαμε για το τι μας λέει για τον μήνα μας και γιατί.
Στη συζήτηση για τον Σεπτέμβρη χρησιμοποιήσαμε και  το εικονόλεξο από το ποίημα της Ρ.Καρθαίου(το βρήκα στο internet και ευχαριστώ τη συνάδελφο που το ετοίμασε και το μοιράστηκε μαζί μας) το οποίο επίσης άρεσε πολύ στα παιδιά και σχεδόν το έμαθαν απέξω!

Τα παιδιά είπαν το καθένα τι τους άρεσε περισσότερο στο ποίημα και το τραγούδι που μάθαμε..Αυτό που τα εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν το ολόχρυσο καπέλο του Σεπτέμβρη,πράγμα που αποτυπώθηκε καθαρά και στις ζωγραφιές τους για τον μήνα



 Απο τα χαρακτηριστικά του μήνα η βροχή είναι αυτό που ξεχώρισαν τα περισσότερα παιδιά γι΄αυτό και φτιάξαμε καρτούλες με ομπρελίτσες που προστατεύουν απο τη βροχή ένα κορίτσι και ένα αγόρι που είναι φίλοι και γι΄αυτό μοιράζονται την ίδια ομπρέλα!Οι κάρτες έγιναν με ζωγραφική κια κολάζ.




 "Ένας μικρός Σεπτέμβρης βάζει τα κλάματα
που στο σχολειό τον πάνε να μάθει γράμματα.."τραγουδάει ο Π. Θαλασσινός,

όμως για μας δεν ισχύει,αφού ο πρώτος μας μήνας στο σχολείο κύλησε γρήγορα,όμορφα,ευχάριστα και δημιουργικά,άρα ήταν "ένας μικρός γλυκός Σεπτέμβρης"!!


Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Η βασίλισσα του χιονιού

Φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.Την ευκαιρία μας την έδωσε το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας με την όπερα για παιδιά "Η βασίλισσα του χιονιού'.
Διαβάσαμε το παραμύθι,μιλήσαμε για τον συγγραφέα του τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και για την μακρινή χώρα του.Εντοπίσαμε τα ζώα που αναφέρονται στο παραμύθι και κάναμε μια αναφορά στο που ζει το καθένα(αυτό θα μας χρειαστεί στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα σχετικά με τα ζώα υπό εξαφάνιση που έχουμε αναλάβει για φέτος) Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το Δημοτικό Θέατρο της Πάτρας.Το είδαμε σε φωτογραφίες,είπαμε πότε χτίστηκε,κτλ
Συζητήσαμε για την όπερα και είδαμε αποσπάσματα από όπερες παιδικές και άλλες.Φυσικά είπαμε για τους κανόνες που πρέπει ν ακολουθήσουμε  στο δρόμο από και προς το λεωφορείο που θα μας μεταφέρει στο Δημοτικό θέατρο,μέσα στο λεωφορείο και στο Θέατρο.
Και κάπως έτσι πέρασε ο καιρός και   έφτασε η ώρα για την εκδρομή μας! μας το είπε άλλωστε και το ημερολόγιο του μήνα,στο οποίο τόσες μέρες μετράγαμε αντίστροφα!
Η παράσταση ήταν καταπληκτική και μας μάγεψε τόσο που ούτε κουνηθήκαμε από την θέση μας




 Τα παιδιά μας συμπεριφέρθηκαν τέλεια στην πρώτη μας για φέτος εξόρμηση,οπότε τι λέτε,δεν αξίζουν ένα βραβείο γι΄αυτό;
Να τα εδώ όλο καμάρι με το βραβείο καλής συμπεριφοράς ανά χείρας!
Ευχαριστούμε πολύ τον μπαμπά που ανέλαβε να μας μεταφέρει με το λεωφορείο του αντί ενός συμβολικού τιμήματος και τις μαμάδες που  συνόδευσαν την εκδρομή μας και μας βοήθησαν πρόθυμα σ΄ότι χρειαστήκαμε κατά την διάρκεια αυτής της επίσκεψης μας στο Θέατρο!
και μερικές φωτογραφίες απ΄την παράσταση