Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017

Φωνούλες-συλλαβές



Έχοντας ήδη εξοικειωθεί με τον συλλαβισμό σε προφορικό επίπεδο, περάσαμε  στον γραπτό λόγο. Έτσι  έγραψα σε  κομμάτια από χαρτόνι τις συλλαβές που απαρτίζουν τα ονόματα των παιδιών. Τα παιδιά που γνωρίζουν και γράφουν το όνομα τους χωρίς την βοήθεια καρτέλας, εύκολα διάλεξαν ανάμεσα στις συλλαβές αυτές που χρειάζονται για να γράψουν το όνομα τους και τις έβαλαν στη σωστή σειρά. Τα μικρότερα παιδιά έκαναν το ίδιο, αλλά με τη βοήθεια της καρτέλας τους(δηλ. έβλεπαν στη καρτέλα το όνομα και το έφτιαχναν ενώνοντας τις σωστές συλλαβές).






Έπειτα αποφασίσαμε πως τα ονόματα μας χρειάζονται ένα σπίτι και έτσι φτιάξαμε ένα μεγάλο μανιτάρι και κάθε παιδί κόλλησε πάνω του το όνομα του ενώνοντας τα συλλαβές. Μετρήσαμε πόσες συλλαβές είχε το κάθε όνομα και είδαμε πως άλλα έχουν περισσότερες και άλλα λιγότερες συλλαβές.



 



Και για να διασκεδάσουμε αποφασίσαμε να ενώνουμε τυχαίες συλλαβές και έτσι ανακαλύψαμε πολλές αστείες λέξεις!