Σήμερα αφηγήθηκα στα παιδιά το Γάντι με την βοήθεια των εικόνων που είχα βρει στο internet
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με το παραμύθι!
Στην συνέχεια φτιάξαμε ένα μεγάλο γάντι από τσόχα για την τάξη μας.Γύρω-γύρω κολλήσαμε βαμβάκι για την γούνα το οποίο χρωματίσαμε με την τεχνική του πουαντιγισμού.Αφού το διακοσμήσαμε κόψαμε,ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα ζωάκια του παραμυθιού πάνω στο γάντι μας.
Μετά κάθε παιδί σε χαρτί Α4 ζωγράφισε ατομικά το δικό του γάντι και τα ζώα που μπήκαν μέσα.
Στο τέλος τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
Προσπαθούσαν να χωρέσουν κάτω από ένα μεγάλο κομμάτι υφάσματος,που έπαιζε τον ρόλο του γαντιού,7 παιδιά-όσα και τα ζώα του παραμυθιού-χωρίς να φαίνονται και χωρίς να σπρώχνει το ένα το άλλο!
Όταν και τα 7 παιδιά είχαν μπει μέσα στο γάντι και κουνούσαν το ύφασμα στην προσπάθεια τους να βολευτούν,τα άλλα φώναζαν δυνατά,παριστάνοντας τον ιδιοκτήτη του γαντιού.
Αυτό ήταν το έναυσμα για να βγουν απ΄το γάντι τρέχοντας και να σκορπίσουν στον χώρο,φοβισμένα!
Σήμερα ήταν μια βροχερή,αλλά άκρως διασκεδαστική μέρα για το Νηπιαγωγείο μας!
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με το παραμύθι!
Στην συνέχεια φτιάξαμε ένα μεγάλο γάντι από τσόχα για την τάξη μας.Γύρω-γύρω κολλήσαμε βαμβάκι για την γούνα το οποίο χρωματίσαμε με την τεχνική του πουαντιγισμού.Αφού το διακοσμήσαμε κόψαμε,ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα ζωάκια του παραμυθιού πάνω στο γάντι μας.
Προσπαθούσαν να χωρέσουν κάτω από ένα μεγάλο κομμάτι υφάσματος,που έπαιζε τον ρόλο του γαντιού,7 παιδιά-όσα και τα ζώα του παραμυθιού-χωρίς να φαίνονται και χωρίς να σπρώχνει το ένα το άλλο!
Όταν και τα 7 παιδιά είχαν μπει μέσα στο γάντι και κουνούσαν το ύφασμα στην προσπάθεια τους να βολευτούν,τα άλλα φώναζαν δυνατά,παριστάνοντας τον ιδιοκτήτη του γαντιού.
Αυτό ήταν το έναυσμα για να βγουν απ΄το γάντι τρέχοντας και να σκορπίσουν στον χώρο,φοβισμένα!
Σήμερα ήταν μια βροχερή,αλλά άκρως διασκεδαστική μέρα για το Νηπιαγωγείο μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.